maanantai 18. elokuuta 2014

Minun sormukseni ♥

Olen sormustani saanut nyt käyttää reilun kuukauden ja olen edelleen siihen hyvin ihastuksissani. Tottakai vedän nyt kotiinpäin ja sanon, että sormukseni on mielestäni maailman kaunein. Ei ainoastaan siksi, että olen itse saanut suunnitella sen juuri sellaiseksi kuin halusin, mutta myös siksi että rakkaani on sen minulle suurella tunteella ja omin käsin tehnyt. ♥

Sormus on näyttävä ja siinä on paljon yksityiskohtia, mutta käyttökokemuksen perusteella kuitenkin todella mukava käytössä. Monesti näyttävämpien sormusten kanssa pelkona on, että ne nousevat niin korkeiksi, että esimerkiksi hansikkaiden käyttäminen on mahdotonta tai että ne jäävät joka paikkaan kiinni (hiuksiin, neuleisiin, käsipyyhkeeseen... you name it). Kumpaakaan näistä ongelmista ei sormukseni kanssa ole ilmaantunut. Tuo 5 millinen keskuskivi ei ole vielä hurjan korkea ja istutus on tehty niin, että se jää mahdollisimman matalaksi. Kaikki kivet on istutettu niin, että metalli suojaa niitä ympäriinsä joka puolelta. Ennen sormuksen käyttöönottoa ajattelin, että tulisin riisumaan sen aina yöksi (mitä siis en ennen tehnyt), mutta eipä ole niin käynyt eikä sormus ole suinkaan haitannut yöuniani :)

Kuva: Sari S.

Vielä huomiseen asti voi äänestää kisassa Vuoden Kaunein Sormus -tittelistä. Minun ihana Neilikka-sormukseni on mukana finaalissa kilpailunumerolla 9. Äänestämään pääset TÄSTÄ.



13 kommenttia:

  1. On se kyllä mielettömän kaunis! Onneksi olen muistanut ääneestää sitä jo ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos äänestä <3 Vieläkin usein pysähdyn katselemaan vasenta nimetöntäni ja ihailemaan sormusta :)

      Poista
  2. On se ihana! <3 Tuo on kyllä tunteikas yksityiskohta, että oma rakas on sormuksen tehnyt. Se tekee sormuksen pitämisestä jotenkin vielä merkityksekkäämpää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kyllä siinä sormuksessa tuntuu olevan enemmän tunnetta mukana, kun se on rakkaan tekemä. Kaikki sepäthän eivät vanhan tavan mukaan itse sormuksiaan tee, sillä sen kerrotaan tuovan huonoa onnea. Me emme ole kuitenkaan taikauskoisia, joten saan kantaa S.n valmistamaa sormusta <3

      Poista
  3. Mä kävin jo aikaisemmin äänestämässä sun sormusta :) Mikä sun sormen koko muuten on? Sama sormus kun näyttää aika erilaiselta riippuen sormen koosta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos äänestä <3 Arvostan sitä todella :) Sormuksen koko on 15.5. Jos sormuksesta tekisi vielä kovin paljon pienemmän, niin pitäisi todennäköisesti sivuosioita hieman pienentää. Vastaavasti reippaasti suuremmassa koossa voisi sivuosioita hieman suurentaa istuttamalla pari kiveä lisää.

      Poista
  4. Onpa upea ja vielä rakkaan suunnittelema. Kyllä kelpaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tosiaan kelpaa :) Onnekas olen <3

      Poista
  5. Sun sormus on vaan niin upea. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos. Samaa mieltä olen kyllä itsekin <3

      Poista
  6. Sormuksesi on kyllä aivan upea ja varmasti tuntuu vielä erityisemmältä, kun puolisosi on sen sinulle valmistanut. :) Minulla kävi nyt niin, että teetän uuden kihlasormuksen. Kyllästyin kihla- ja vihkisormukseni epäyhteensopivuuteen ja kun äitini antoi minulle isoisän vanhan vihkisormuksen, jotta voisin teettää siitä mieleiseni, innostuin heti että nyt tehdään setti kuntoon. Nyt minulla on siis kolme sormusta, jotka yhdessä muodostavat kokonaisuuden. Kaiken lisäksi yhdessä lukee kihlapäivä, yhdessä vihkipäivä ja yhdessä hääpäivä. :D

    VastaaPoista
  7. Äänestin sormustasi, kun äänestys alkoi :) Se vain on mielestäni ainakin tämän vuoden kaunein!
    Ja itsekin olen todennut, ettei sormuksen korkeus haittaa menoa ollenkaan! Ainoastaan olen jännittänyt uidessa,silloin ihan pakko laittaa hiuskummari nimettömän ympärille :D

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.