sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Meidän kakkukoriste

Wuhuu, saatiin kuin saatiinkin jotain meidän helmikuun listalta ihan valmiiksi asti. Kakkukoriste kyllä taisi olla siellä listan häntäpäässä, mutta ei kai sen väliä mistä päästä sitä listaa alkaa lyhentelemään. Kun inspiraatio iskee niin sitä on kuunneltava :)

Minä suunnittelin ja piirsin, S sahasi ja minä maalasin. Yhteistyössä saatiin siis tämä(kin) proggis päätökseen ja siitä tuli jopa hienompi kuin uskalsin toivoakaan.


Torstaina, kun S sai sahattua kakkukoristeen, oli mulla ollut hiukan huono päivä. Mutta kun sain tuon käteeni, niin ilahduin lopputuloksesta niin kovasti, että päivä kirkastui kuin salamaniskusta. Koko loppuillan piti käydä aina välillä katsomassa ja hipelöimässä sitä... Heh, hiukan hölmöä, I know, mutta tuo ilon tunne omien käsien tuotoksista on yksi suuri syy ammatinvalintaankin.


Ja listaihmisenä, myös suurta tyydytystä tuo vetää taas yksi kohta TO DO-listasta yli:
Kakkukoriste, check

25 kommenttia:

  1. Aivan super ihana! <3
    vitsi jos ite osaisi tollasta tehdä :)

    VastaaPoista
  2. Tämä on ihan mahtava! Meillä on pitkään ollut suunnitelmissa hyvin samankaltainen, mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Pitkän pähkäilyn jälkeen päädyttiin siis tähän ja olen kyllä tyytyväinen.

      Poista
  3. Kyllä aivan kadestuttaa kuinka mahtavan lahjakkaita te olette tekemään kaikkea itse! Vautsi mikä koriste!! :)

    VastaaPoista
  4. Siis vau! Ihan mahtavan upee. Tein pitää ruveta tekeen noita ja myymään ;)

    VastaaPoista
  5. aivan mielettömän upea! ihan kateeksi käy :)

    VastaaPoista
  6. Ei voi olla totta!!! Ihan mielettömän upea!!!!! ♥ Just tuollaisen haluisin kyllä meillekin....jos ja kun pääsisi häitä suunnittelemaan! ;D Ihanat sivut, jään heti tänne kurkkimaan! :)

    VastaaPoista
  7. Onpa upea! Mun on niiiin vaikea kuvitella että joku on niin taitava että osaa tehdä tuollaisen itse, kun itse olen tällainen tumpelo! :D

    VastaaPoista
  8. Todella taidokkaasti toteutettu!! :)

    VastaaPoista
  9. Vautsi, miten te olette taitavia! :o En voi käsittää että joku osaa tehdä tuollaista. :) Olen nähnyt vain niitä sukunimi-hääkoristeita, mutta koska en vaihda sukunimeäni, niin miksi minulle ei ole tullut mieleenikään laittaa koristeeseen vain nimemme. No, nyt tajusin ;)

    VastaaPoista
  10. vau, onpa hieno! taitavia olette!

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.