perjantai 3. tammikuuta 2014

Pinkit kengät!

Pohdin aiemmin minkä väriseksi kenkäni värjätään. Valinta oli kuitenkin loppupeleissä melko helppo, sillä olen haaveillut pinkeistä hääkengistä jo kauan. Olen lopputulokseen täydellisen ihastunut ja olen aina välillä käynyt ihan vaan katselemassa kenkiä, kun ne ovat mielestäni niin kauniit. Hih, en sentään ole nukkunut näiden vieressä... vielä.


Ja kyllä, tämä oli se tee-se-itse projekti josta viime postauksessa vihjailin. Värjäsin nämä itse! Onneksi lopputulos onnistui jopa yli odotusten, joten kyyneleiltä säästyttiin.

6 kommenttia:

  1. Värjäys on kyllä onnistunut todella hyvin! Kauniit kengät sait aikaiseksi. Oliko haastava projekti? Paljonko itse.värjäykselle tuli hintaa, kun teit sen itse?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Värjääminen oli paljon helpompaa kuin kuvittelin, mutta vaati kyllä hieman kylmähermoisuutta :D Hintaa tuli vain muutama euro. Laittelen vielä koko prosessista erikseen postausta jossain vaiheessa.

      Poista
  2. Aivan mahtavan näköiset! Todellakin onnistunut värjäys. Vau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Olen todella tyytyväinen värivalintaan ja lopputulokseen :)

      Poista
  3. Hyvin näyttää homma onnistuneen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Olen ihan tyytyväinen lopputulokseen :)

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi ♥

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.